martie 25, 2006

Primavara

Primavara e monstruoasa coalitie a organicului, menita sa dea o palma peste cur ordinii.
Tinuta in lant de o iarna rece, carnea o ia razna in forme concrescute si bizare, rabufnind peste tot in muguri, frunze, flori.

Devenim isterici, astenici, volubili si apasati de tropaiala hormonala si de multa lumina ce ne izbeste in crestet. Cu un aer chiaun ne balanganim pe strazi cu chef de plimbare, aer si soare. Planuri de pescuit, mers la munte, agatat femei...

Totul se transforma intr-o isterie a carnii agitate, a la Cartarescu, ce debuteaza devreme cu scheunatul isteric al motanilor in calduri.
Ne place.
O nebunie care zacea iritata sub un strat de zapada si noroi asteptand frustrata sa tasneasca naibii o data.

Si... bang, a venit momentul, totul se deschide si ranajeste la soare.
Primavara a fost anotimpul meu favorit pentru a imi da constant demisia, ani la rand din diverse locuri.
Era natural , sa plec, sa las sefi uimiti in urma mea.
Cam asa se intampla cu toti si toate.
"-Am plecat .
- De ce, ba?"
De aia, ca ma doare la pedala de zapada, de ordine si alte rahaturi ce mi le-ai varat sub nas 3 luni de iarna, pluuuuuus nenorocitul ala de noroi din toamna cand te pregateai sa ne bagi la rece.

Si ca sa nu fiu luat prea in serios uite aici poze... primavara, isterie, second hand, shopping, femei... Adica noi, femeile



Second hand hysteria, ne-am decis sa devalizam o cabina de proba








Nu mare scofala de fapt doar ceva vanzatoare revoltate si clienti in asteptare

1 Comments:

Blogger Nono said...

Era sa zic "'Tis the winter of our discontent" dar apoi am vazut niste picioare paroase si o mustata de doctor...

1:22 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home