noiembrie 03, 2005

Cocotz [ rom ]

Ne-am adunat anul asta sa ne invartim de cateva ture de catarare pe langa Cluj.
Incet incet treaba s-a miscat noroc cu Ciama omul cu coarda, vreau sa zic chiar coarda roz de "cocotz".
Si uite asa cand isi ia unul papuci de catarere are toata familia.
Attention a se folosi cu unghiile taiate - stie cine. Altul isi i-a ham si din nou familia are ham.
ce sa mai spun de bucle si


Ciama omul cu coarda [roz]... si papucii si papucii


Guzi "the man of the day", asta inseamna: dupa ce ne-am [ sa zic?]
degetele incercand sa trecem un pasaj de 7 si dupa ce
ne-am pierdut speranta ca vom reusi, Guzi pe final reuseste.
Fie vorba intre noi Guzi are si fatza de tip care trece gradu' 7.
A, am uitat sa spun ca apasarile noastre de cataratori ne aduc pana la gradul 5-6


Oana, uitai sa va spui ca tipele nu au papuci de "cocotz" (ce ma enerveaza cuvantul), prin urmare se catara cu ai nostri numar 42. Partea masculina traieste cu intrebarea "Pe cand fericitul eveniment". Poate in primavara


Tot Oana


"E il resto"


Eu, adica eu vazand unghiile celui ce mi-a purtat papucii de catarare stieeeeeeeeeee el cine e. Ma razbun cu sete online :) ... da daca ii prind un prin plan nu-l iert

2 Comments:

Blogger Nono said...

Hai zine si noua astia de peste balta cine are unghi asa mare ca noi nu simtim mirosul

2:27 a.m.  
Anonymous Anonim said...

vai ce chef de plecat din cluj imi fac pozele tale...

1:55 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home